Het MacFreak® Forum - Voor online ondersteuning in het Nederlands!

Het MacFreak® Forum
     Nieuwsflitsen (archief) en reacties
         IPad is voorbereid op camera

Welkom bij Nieuwsflitsen (archief) en reacties 

Forum gemodereerd door: Moderator, Robert, Administrator, karel apple, iTom, JPZ, Benignus, Jornve, iM, Ger Nijkamp, Plexyglazz, mikus, SteveJobs  
  Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »  
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

odo
Niet Aanwezig

Een ware MacFreak!
Aantal berichten: 1438 | Lid sinds: 28-11-2003 | Geplaatst om: 16:34 - 02-02-2010
Onbruikbaar lijkt me wat erg kort door de bocht. Je zal er inderdaad wel iets meer rekening mee moeten houden, maar dat lijkt me niet onoverkomelijk. Lijkt me in ieder geval niet de hoofdreden dat er nu geen camera in zit.

Doctor Apple
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 475 | Lid sinds: 27-12-2003 | Geplaatst om: 16:35 - 02-02-2010
Maar jongens toch ... waarom zou de iPad niet geschikt zijn voor Videoconf'ing?

Als A ........ SOES het kan met zijn videophone ... dan kan Apple dat toch zeker?

Het komt inderdaad voor dat ik Videochat gebruik en intussen type, schermen deel, etc ... Maar ja, dat zou ik gewoon op m'n MacBook Pro kunnen doen. Als ik maar 'eenvoudig' kan videobellen met het ding. Dan vindt ik alles best. Zowel via iCaht en met Skype.

Ik kan me overigens herinneren dat ergens in de keynote (of was het in screenshots) 'Make Photo' voorbij zag flitsen. Wie zal het zeggen ...

Groet,

Doctor   

Durf te denken!

Axhill
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
MacFreak Donateur
Aantal berichten: 846 | Lid sinds: 30-09-2003 | Geplaatst om: 16:57 - 02-02-2010
Eh, als Apple ons nu ook verrast met een microfoon plus luidsprekertje (of een audio mini-jack) èn die camera, dan kan je toch gewoon skypen?

Dan hoef je helemaal het toetsenbord niet te gebruiken.

Je zit lekker op de bank, biertje bij de hand en je skypt (gratis!) met je zus in Canada!

PS. Oma krijgt echt niet mijn iPad versie 1, zo dadelijk, want die wilt mijn vrouw wel...

De enigen die het hele beeld zien, zijn zij die uit de lijst stappen.

3DGuy
Niet Aanwezig

MacFreak Verslaafde
Aantal berichten: 616 | Lid sinds: 05-08-2003 | Geplaatst om: 17:06 - 02-02-2010
Microfoon en luidsprekertje zitten al op de iPad!

Ger Nijkamp
Aanwezig

Moderator
Aantal berichten: 8666 | Lid sinds: 05-12-2002 | Geplaatst om: 17:46 - 02-02-2010

Deze is wel grappig. Als je heel goed naar 't plaatje kijkt zou er toch écht een fotograaf met camera op dat apparaat zichtbaar moeten zijn, i.p.v. een chattende dame op de bank. Lang leve Photoshop...

Maar toegegeven: 'onbruikbaar' is wellicht een te zware uitdrukking, 'onhandig' een wat betere.

[ Ger ]

Site: www.gernijkamp.nl  Twitter: twitter.com/gernijkamp

Robert
Niet Aanwezig

Redactielid
Aantal berichten: 15499 | Lid sinds: 11-11-2003 | Geplaatst om: 18:29 - 02-02-2010
@ Ger: Doe jij wel eens aan chatten met beeld? Ik doe dit erg vaak en heb nog nooit iets getypt tijdens zon chat. Je ziet elkaar tenslotte en als je iets wilt laten zien dan laat je het zien.

M.a.w., je zet je iPad vast in één positie en chatten maar. Beweging door typen tijdens het chatten is er niet bij.

Let wel, dit gaat om privéchats, dus geen intensieve uitwisseling van links e.d.

Robert is van beroep fotograaf.
Kijk hier voor zijn website in beweging.

hsmeets
Niet Aanwezig

Gevorderd Lid
Aantal berichten: 98 | Lid sinds: 22-06-2009 | Geplaatst om: 19:40 - 02-02-2010
Ach, misschien is apple gewoon met "ons" aan het dollen......na alle speculaties hebben ze de iPad laten zien en voor de (on)gein houden ze de precieze uitvoering even binnenskamers. Wellicht zit er nog meer in het apparaat waar we geen weet van hebben, spec's bv van GPS zijn ook tegenstrijdig.

Welicht steve jobs over 50 dagen, kort voordat je ze kunt gaan kopen met een 'one more thing'  komt en alsnog laat weten dat er nog wat dingen meer in zitten dan ze twee maanden geleden hadden laten zien.......waarna alle critici de mond gesnoerd wordt die over die items klaagden....

(Bewerkt door hsmeets om 19:43, 2-02-2010)

Ger Nijkamp
Aanwezig

Moderator
Aantal berichten: 8666 | Lid sinds: 05-12-2002 | Geplaatst om: 23:50 - 02-02-2010

Citaat: Robert om 18:29, 2-02-2010
@ Ger: Doe jij wel eens aan chatten met beeld?

You've got me...

Je hebt gelijk. Natuurlijk hoef je niks te tikken als je elkaar kunt zien en praten tegelijk. Inderdaad, die situatie kom ik op m'n MacBook Pro eigenlijk nooit tegen: het is altijd een tekst chat...

[ Ger ]

Site: www.gernijkamp.nl  Twitter: twitter.com/gernijkamp

Spring naar onderwerp
« Ouder - Nieuwer »
Onderwerp met meerdere pagina's:
« Vorige    [ 1 2 ]   

MF-Forum v6.0.0 © 2001/2010 - MacFreak® Interactive Media